Bodrum Ramada otel de ürün portföyümüze yeni giren ürünler ile alakalı sektöre sunulan yenilikleri ve trendleri masaya yatırdığımız bir lansman gerçekleştirdik.

Ekol Food olarak yazı karşılamanın ve iş ortaklarımız ile birlikte olmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Genel şirket misyonumuz, iş ortaklarımız ile temas kuruyor olmak ve bir arada olduğumuz projeler gerçekleştirmek. Böyle bir misyonu benimsemişken pandemi sebebeiyle iş ortaklarımızdan uzak kaldığımız 2 yılın ardından Bodrumun değerli şefleri ve gastronomi profesyonelleri ile buluşmanın özlemini ve sevincini yaşadık.

Organizasyonumuzun detaylarından bahsedecek olursak 7 farklı markamızın life station olarak tadımını gerçekleştirdik. Dünya mutfaklarının tüm lezzetlerini bir arada sunduğumuz lansmanımızda, Uzak doğu mutfağı, İtalyan mutfağı, Patisserie, Coffee, Tea gibi farklı ürünlerimizin tadımları gerçekleştirildi. Ayrıca şeflere sunmuş olduğumuz açık büfe tadımlarımızda ithal peynirler ve Anatolia yöresel lezzetlerimiz yoğun ilgi gördü ve özellikle Anatolia serimizden yeni ürünümüz olan Malkara mercimeği ve Iza unu misafirlerimizin ilgisini çekerek şeflerimiz tarafından farklı reçetelerle menülerde yerini ayırttı.

300 – 350 kişinin ziyarette bulunduğu lansmanımızda Dünyada en çok tüketilen çay markalarından olan Ahmad Tea deneyimleyenlerin beğenisini kazandı.

Sektörün Patisserie bölümünü ilgilendiren ve özellikle pasta şeflerimizin yoğun ilgi gösterdiği Sosa marka jelleştirici ve kıvam arttırıcı ürünlerimiz pasta ve tatlı tadımlarımız  ile ziyaretçilerimizin beğenisine sunuldu.